2 mei 2012

uiltje op doosje

Dit heb ik de afgelopen dagen in elkaar gezet, een doosje omhaakt met een uiltje erop Eigenlijk was dit helemaal niet de bedoeling om dit te maken, maar ik naar de wibra om nog eens een kijkje te nemen in de wolkast en wat ziet mijn oog liggen een beetje verder, ja hoor van die kleine spandoosjes dus kon het niet laten om ze niet mee te nemen en thuis, je kent dat wel alles waar je aan bezig bent word snel opzij geschoven. Is nog niet helemaal klaar, ik moet nog lijm gaan kopen om alles vast te kleven en voor de binnenkant heb ik nog een erg leuk stukje inpakpapier liggen maar ja geen lijm.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het er hartstikke leuk uit zien !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes heb je gebruikt. Ziet er heel mooi uit. Ik heb ook nog zo'n doosje liggen moet ik binnenkort toch ook maar aan beginnen.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is erg leuk om te doen, maar voor een rond doosje kan ik enkel zeggen maakt gebruik van het haken van het perfecte rondje.

      Verwijderen