10 mei 2012

Haken op Donderdag

Ik was er al een paar weken mee in mijn hoofd aan het rondlopen of  ik zou  deelnemen aan " HAKEN OP DONDERDAG" , het is toch altijd even een opdracht om eraan te denken dat je op donderdag iets moet plaatsen wat met haken te maken heeft, wat je zelf gemaakt hebt of wil maken , iets waarmee je nog steeds bezig bent.
Maar eigenlijk vind ik dit alles zo ontzettend leuk en leer elke dag weer bij dat ik voor mezelf heb besloten om mee te doen. Hopelijk volgen er nog andere dames, want hoe meer zielen hoe meer vreugde. Het is een initiatief van http://beesandappletrees.blogspot.com/ voor de dames die interesse hebben.



Ik had mij ingeschreven bij ravely om mee te doen met het testen van patronen en hierbij moest ik een soort dino maken, ik dacht snel klaar en dan heeft die dame toch een proefhaakster.
Viel mij erg tegen patroon klopte langs geen kant en het lelijke monster is zo lelijk dat ik het bijna niet durf te plaatsen hier.
Maar ja, heb het gemaakt dus hier komt hij.















2 opmerkingen:

  1. Vervelend voor je dat het patroon niet klopte, maar je hebt het toch gemaakt en niet aan de kant gegooid!!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja heb die belofte gedaan om te proefhaken en dan moet je dit afwerken vind ik, al goed was dit een heel erg klein project, denk dat ik de volgende keer pas.

      Verwijderen