24 apr 2012

BIJOU

Mijn kleine pup van nu 5 1/2 maand is nutoch echt een varken aan het worden, doet niets liever dan putten graven, door het huis stormen en natuurlijk achter haar moeder en vader springen bijten en alles wat je maar kan bedenken. Mijn andere waren erg rustige en brave pups, maar deze kan je lief aankijken terwijl ze even de rits van je vest aan het kapot bijten is. Maar eens het tijd is om te slapen, veranderd ze in een echt doetje en smelt mijn hart als ik naar haar kijk, ze ziet eruit als de vagebond maar dan in de vrouwelijke versie. Ben nog aan het twijfelen of wij haar naar de hondenschool gaan laten gaan, bij de anderen was dat niet nodig, maar haar betrouw ik zelfs nog niet ook al zie ik haar zitten. ik zou zeggen oordeel zelf maar.

2 opmerkingen:

  1. Is dit een van de pups die geboren zijn in december ? Wat een droppie. De ondeugd straat er inderdaad van af. Maar als die zo lekker bij het raam ligt denk je die slaapt alleen maar hihi.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk even op mijn blog, staat een verrassing voor je.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen