17 aug 2012

2de paar sokken

Ben vorige week begonnen aan mij 2de paar sokken en heb de smaak ook wel te pakken, erg leuk om te doen en is eens iets anders san altijd haken.
Nu ben ik ook nog druk bezig met het samenstellen van van swapproject en aangezien er misschien pottenkijkers zijn moet ik nog even wachten tot mijn swappie het heeft ontvangen voor ik het kan plaatsen.
Verder ben ik ook nog steeds bezig aan een grote muis Donnie van DC en omdat ik met alles tesamen bezig ben is het moeilijker om snel iets te spaatsen dat al af is , maar heb nu al even een WIP foto geplaatst van mijn sokken.

1 opmerking:

  1. Nou je verveeld je in elk geval niet, wat knap die sokken, ik moet het ook nog steeds eens proberen, maar ik wil nog zooooooooo veel.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen